SUBTITEL VAN DIENST
Naam van deze dienst
Herken je dit?
Omschrijf hier de huidige situatie waar jouw potentiële klant nu in zit. Waar ligt hij/zij wakker van? Welk problemen hebben ze en hoe belemmert dat hun dagelijks leven? Haak echt in op dit emotie en pijn erachter. Niet om ze te pesten of om het erin te wrijven, maar om te laten zien dat jij ze écht begrijpt.
Je kan bijvoorbeeld schrijven: “je hebt alles al geprobeerd, maar niets werkt en je zit met je handen in het haar. Je hebt er stress van en dit onderdeel in je leven is niet wat het zou moeten zijn.”
En schrijf vervolgens in een nieuwe, korte alinea, dat jij dat begrijpt. En dat het niet zo hoeft te blijven en dat het echt anders kan.
Hoe zou het voor je zijn als:
- Benoem hier het perspectief waar je potentiële klant naar verlangt, in korte losse zinnen.
- Hoe ziet haar wereld eruit als het probleem is opgelost?
- Heb het hier ook vooral weer over de emotie, niet over praktische dingen. Dus niet bijv dat je website straks eindelijk live staat, maar juist de trots en opluchting daarachter.
- Door deze punten te benoemen laat je zien dat jij hen kan helpen zorgen dit punt te bereiken
- Je benoemt ook hier nog geen praktische zaken, maar zorgt alleen dat ze hierdoor denken: “JA dit wil ik ook, help mij dit te bereiken!”
Ja, dit is OOK voor jou weggelegd en daar ga ik je bij helpen!
Wat mijn klanten zeggen:
Plaats hier een mooie zin, of quote die iets zegt over jouw visie, missie of boodschap
Ik ga je hierbij helpen
Hier ga je al wat over de oplossing vertellen. Vertel ook hoe je tot die oplossing bent gekomen, bijv: kun je kort vertellen wat jouw verhaal is? Wat je misschien zelf al hebt overwonnen, hoe je daar nu anderen mee helpt en welke resultaten je daarmee bereikt?
Door hier te vertellen hoe jij van A naar B bent gekomen, of hoe je anderen hierbij geholpen hebt, laat je zien dat het ook anders kan en dit ook voor hen werkelijkheid kan worden. Heb het nog niet over de praktische zaken, maar puur de situatie en emotie erachter. Schrijf geen hele lappen tekst.
Vertel hier dat dit ook voor de lezer werkelijkheid worden. Zeg bijvoorbeeld: “hoe zou het zijn als jij ook X ervaart met jouw dier?”. Zorg dat ze aan het eind van dit blok denken: “JA, dit wil ik ook! Help mij hierbij!”
Zo gaan we het aanpakken:
Stap 1
Beschrijf hier wat deze stap inhoudt en wat je hier praktisch met je klant tijdens deze stap zal doen.
Stap 2
Beschrijf hier wat deze stap inhoudt en wat je hier praktisch met je klant tijdens deze stap zal doen.
Stap 3
Beschrijf hier wat deze stap inhoudt en wat je hier praktisch met je klant tijdens deze stap zal doen.
Het resultaat
Na dit traject:
- Wat bereiken klanten als ze met jou in zee gaan?
- Welke problemen lost dit op?
- Welke positieve emoties zal dit opwekken?
- Denk bij alles wat je hier wilt plaatsen: "maar WAAROM wil je dat resultaat?", dan kom je meestal tot de echte kern waarom je een bepaald resultaat wil.
- Meestal gaat daar ook een bepaalde emotie/pijn mee gepaard die verandert in iets positiefs.
- Bijv dat de klant dan eindelijk geen frustraties meer hoeft te hebben over haar website, maar dat ze ontzettend blij en trots is dat ze voortaan zelf haar website kan aanpassen.
- Dus ook hier weer: geen praktische voordelen, maar resultaten die emotie opwekken.
Wat je krijgt
Gaan wij samen aan de slag?
- Hier ga je pas over de praktische dingen vertellen en wat je klanten precies krijgen bij dit aanbod.
- Vertel bijvoorbeeld hoeveel sessies, lessen of andere contactmomenten er zijn.
- Vertel wat ze er verder nog meer bij krijgen, zoals handouts, naslagwerk of andere bonussen.
- Benoem ook hoe lang bijv. een sessie duurt.
- En ook hoe frequent ze zijn, zoals 1x per week.
- Vergeet niet te vertellen hoe annuleren werkt.
- Hoe snel kunnen ze bij je terecht?
- Onderstaande CTA-knop kun je laten linken naar een inschrijfformulier, je contactpagina, of zelfs een link naar een externe tool, zoals Calendly/betaalsysteem.
€ 149,-
Vragen die je misschien nog hebt:
Geef hier antwoord op de vraag. Gebruik zoveel tekst als je nodig hebt. Je kunt ook een stukje tekst laten linken naar bijvoorbeeld je contactpagina.
Geef hier antwoord op de vraag. Gebruik zoveel tekst als je nodig hebt. Je kunt ook een stukje tekst laten linken naar bijvoorbeeld je contactpagina.
Geef hier antwoord op de vraag. Gebruik zoveel tekst als je nodig hebt. Je kunt ook een stukje tekst laten linken naar bijvoorbeeld je contactpagina.
Geef hier antwoord op de vraag. Gebruik zoveel tekst als je nodig hebt. Je kunt ook een stukje tekst laten linken naar bijvoorbeeld je contactpagina.
Geef hier antwoord op de vraag. Gebruik zoveel tekst als je nodig hebt. Je kunt ook een stukje tekst laten linken naar bijvoorbeeld je contactpagina.
Geef hier antwoord op de vraag. Gebruik zoveel tekst als je nodig hebt. Je kunt ook een stukje tekst laten linken naar bijvoorbeeld je contactpagina.
Geef hier antwoord op de vraag. Gebruik zoveel tekst als je nodig hebt. Je kunt ook een stukje tekst laten linken naar bijvoorbeeld je contactpagina.
Geef hier antwoord op de vraag. Gebruik zoveel tekst als je nodig hebt. Je kunt ook een stukje tekst laten linken naar bijvoorbeeld je contactpagina.